ESC

Alltså ärligt och seriöst. Var inte denna första semifinal i Eurovision contest det sämsta ever eller?

Jag brukar skriva många statusar på FB vanligtvis men ikväll slog jag nog rekord. Otroligt dåliga låtar, en del kunde inte sjunga alls och man undrar ju då hur dom andra låtarna lät eller om dessa vann på walk over för det här sög verkligen getstjärt!

Och när man nu var tvungen att rösta i huvudet på nån låt så kom den inte ens med bland dom 10. Jag röstade på Malta för sjutton! En möjlig släkting till Kevin Borg men den var bäst!

Att Ryssland är vår Eric Saades ärkefiende och kom med gör ju inte saken bättre men han som sjunger säger att Eric är en blek kopia av honom själv när det gäller koregrafin, alltså ursäkta mig men deras nummer var ju skitkasst jämfört med Erics.

Det ska bli intressant på torsdag då andra semifinalen är.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback