Gott gott

Dottern är här och hon ska vara här tills hon åker till jobbet i grannstaden om en timme.

Hon var hungrig och frågade vad jag skulle äta. Potatisbullar eller korv? Näe usch fick jag som svar.

Hon hade dötrist så hon fick komma hit. Eftersom hon har mer pengar än mig så bjöd hon på min kyckling i ugn.

Ja detta kanske ser ut som nåt mormor har hostat upp men gott var det!

Jag buzzade för henne också eftersom hon har så torra läppar så fick hon allt ställa upp på en bild där hon kletar sånt på.


så fin så

När hon går till bussen går jag och träffar Ewa för då ska vi ta en promenad, göttans!



Kommentarer
Postat av: Martina

Ja det såg banne mig ut som något upphostat!

2011-05-23 @ 11:22:52
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback