Hur är mamman skapt?

Ja herregud, en del har hjärna men tänker inte med den alls. Som mamman till 8-åriga Britney som lät injicera dottern med botox tex. Britney är med i skönhetstävlingar och mamman ville att hon skulle bli ännu finare men vad ger mamman för bild till sin dotter? Att hon inte duger annars? Att hon inte är fin nog? Britney själv tyckte att det gjorde ont men att hon inte vill ha rynkor i ansiktet, men herregud! Man har ju inga rynkor i ansiktet när man bara är 8 år ung! Mamman verkar ha präntat in både det ena och det andra i sin dotter. Så tragiskt.

Efter att den osmarta mamman gick ut i tv med att hon lät sin dotter injiceras med botox gjorde flera hundra anmälningar mot henne och se där ja, nu är Britney omhändertagen av dom sociala myndigheterna för misstänkt misshandel.

Britney, du duger exakt som du är!




Kommentarer
Postat av: Martina

Förstår inte hur man kan få för sig att spruta in nervgift i sitt barn!?!

2011-05-17 @ 19:16:49
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Karin

Det är så sjukt att man inte kan begripa...

HUR faan kan man behandla sitt barn sådär?

Undrar om mamman sluntit lite med sprutan på sig själv, och stängt av nervimpulserna i hjärnan?

2011-05-17 @ 20:43:48
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Anonym

Inte klokt! Jag blir så förbannad att jag inte finner ord.

2011-05-17 @ 22:29:14
Postat av: unkipunki

Jag blir så förbannad att jag saknar ord.

2011-05-17 @ 22:31:43
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej fina Sune!



Det förvånar mig inte alls att han är en utlänning tyvärr...

Kanske samma man som springer runt och våltar här i staden...



Men fy vad hemskt med kompisens dotter...

2011-05-17 @ 23:45:54
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-05-17 @ 23:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback