Jag verkar bara komma ihåg vissa delar av ...

Jag verkar bara komma ihåg vissa delar av en del böcker. Jag läste ju på baksidan på Second hand, kände inte igen nåt. Nu har jag läst 10 sidor och minns nu att jag visst har läst boken förut. Nästa gång ska jag nog läsa slutet på en bok så jag vet om jag läst den. Har jag inte det så...ja då vill jag ju inte läsa den ändå. Billigt och bra. Kan jag få anställning på Bokia tror ni? Som viskare te kunder som funderar på att köpa en bok, jag viskar slutet o vips så försvinner det inga pengar för den människans konto eller plånbok. Ska nog ta patent på idén. Världens första bokviskare! Så får det bli.


Kommentarer
Postat av: Fröken Frodig

Bibblan är en superbra uppfinning annars :)

2011-05-04 @ 14:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback