Joråsåatteeeee

Min laptop verkar ha klarat sig bra efter den tidiga reparationen imorse, han kämpar på den stackarn. Aldrig mer ska mamma ta in nåt skadligt program som gör att hela hjärnan blir helt koko på honom. Trodde jag skulle förlora honom för evigt där ju, jag som slängde mig handlöst över honom, gjorde lite tappra försök till att viska i fläkten att han ska härda ut, att det kommer bli bra, att allt ska bli som förut och han hörde mig!

Förövrigt drack jag upp sista påskmusten för i år, ingen kolsyra men åh vad jag grät när jag sakta lät det rinna ner i min strupe, jag slickade insidan av flaskan, råkade fastna lite men nu har jag fått längre tunga och det kan ju vara bra i vissa situationer. Nu ska jag inte köpa nån must förrän i november då den första julmusten kommer ut tror jag.

Vet ni vad jag tycker är gott? Jaja, jag tycker det mesta är gott men det här då, jag har inget bröd kvar men däremot har jag den skrattande kon, ja sån där ost i kuber som man kan köpa i affären (jo det är sant), att äta en sån utan nåt är så sketgott, det knullar sig i munnen vill jag lova! Har ni köpt den asflabbande kossa mu nångång och vet vad jag pratar om eller? Om inte så googla på "Den skrattande kon".

Nu tror jag faktiskt att jag ska putsa fönster, gå och dö en smula eller gå och göra nummer två. Hej då!






Kommentarer
Postat av: Martina

Mmm ja den där kon får gärna knulla i min mun när helst den vill :-)

2011-05-03 @ 18:40:40
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback