Kvällen hos Annelie

Är hemkommen från Annelie, hennes syster och son. Mycket trevlig kväll.

Tacos stod på menyn.

Tillbehör i en sjöstjärna som faktiskt är lila egentligen men ser av nån anledning blå ut på bilden.


Le Annelie, le för bövelen..och SOM hon log sen!

Det kanske var tänkt att det skulle bli en stillsam och njutningsbar middag men med två 12-åringar som åt mycket fortare än oss vuxna och som ville lyssna på små korta snuttar på en mobil blev det istället till att äta till tonerna av tex Alvin och gänget!

Annelies syster Sandra tuggade i 180 för att inte ha mat i munnen när jag skulle ta kortet, tji fick hon, hon hann inte! I bakgrunden sitter Annelies son Anton.

 

Antons kompis Viktor var den som hade mobilen med alla låtar som ljöd så skränigt i örat när vi satt och åt. Han var lite som en studsboll, jag lovar, han jag puttat honom åt ett håll så hade han studsat mot väggar, tak och golv men goa killar är dom båda två.

 

Till efterrätt blev det glass, tre olika till och med. Det bajsbruna är Willys egen glass (den hade han gjort bra!), det ljusbruna/beige är Klings kaffe & Konjak och det vitrosa är Klings hallonglass. Dessa mina damer och herrar knullade verkligen i munnen! Enormt gott.

Tack Annelie och Sandra för att jag fick ta del av denna fredagskväll med er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback