Lördag eftermiddag

Efter att dottern hade gått så gick jag och Ewa ner till hamnen och satte oss lite. Det blåste halv storm kändes det som. Det brukar vara fullt med folk därnere på kvällarna men idag var det näst intill folktomt. Kan vara för att ingen av restaurangerna hade öppnat än eller också var folk hemma och spydde i toaholken från igår.

Solen glittrade så vackert i hamnbassängen och nej det var inte endast dessa båtar som låg där.


Så här folktomt har jag nog aldrig sett hamnen förut, ja utom när man gått ner på vintern då för då hade jag nog höjt på ögonbrynen om jag sett NÅN människa sitta här.

Japp mina vänner, klockan är över 18 och inte en endaste jordbävning har jag sett. Dags att packa upp allt jag packade ner innan jordens undergång skulle ske alltså!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback