Mmmmarabou!

Ni vet att jag älskar godis och framför allt choklad! Marabou gör ju nya chokladkakor sketofta nu tycker jag och nu har dom alltså kommit ut med ännu en ny.

Det är med kokos och torkad banan i, hur mycket torkat det var i vet jag inte riktigt för det var inga hårda bitar i så det måste dom ha smulat ner ordentligt! Den var jättegod faktiskt som många andra av Marabous kakor och som många andra så kommer denna inte att finnas jämt, varför vet jag inte!

Gillar du både torkad banan, kokos och framför allt choklad så gå och köp denna!



Kommentarer
Postat av: Martina

Jag gillar! Men inte ihop... :-(

2011-05-03 @ 20:29:50
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Fröken Frodig

Mmmm, den måste jag testa

2011-05-04 @ 14:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback