Nu är det jul igen

Jag fick ju lampor idag av söta och snälla Lotta. Nu vet inte jag om detta är lampor man ska ha till jul, jag får lite sån känsla över dom. Vad känner du?

Sorry för den sketdåliga bilden men jag låg ner i soffan och fick zooma för att inte få med hela teven och förstöra det ni ska fokusera på.

Här är den andra lampan men ni fokuserar säkert på vattensprutan va? Den måste stå där för att skrämma skiten ur katterna fattar ni la! Dom är livrädda för den där, det räcker med att jag bara tar fram den så springer dom.

Hoppas innerligt inte Lotta sitter och asgarvar åt mig nu för att jag är så blåst och sätter fram dom nu när dom ska fram lagom till jul. Jag bjuder på den i så fall!



Kommentarer
Postat av: milenamalmros

hahahha rolig du är :D

2011-05-06 @ 01:46:43
URL: http://milenamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback