Omval

Ja då har man gjort sin plikt, röstat i Västra götalands läns landsting. Det blev ju nåt fel vid förra valet och nu var det alltså omval. Det är ju inte många som röstar på det där antar jag men JAG var precis iväg och gjorde det i alla fall så nu kan inte jag gnälla åtminstone.

Jag skyndade iväg på cykeln för det såg väldigt svart ut på himlen och för att slippa bli regnvåt över hela kroppen så väntade jag inte in i det sista. Det känns gött att man är en god medborgare idag.

Du som bor i Västra Götaland, har du röstat eller tänker du göra det?



Kommentarer
Postat av: Åsa

Jepp, det är avklarat!

2011-05-15 @ 16:21:54
Postat av: unkipunki

Vår rösträtt är något att värna om! Lätt att tänka att det inte spelar någon roll om jag röstar eller inte men det gör det!!

2011-05-17 @ 23:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback