Sola is the shit!

Igår smsade min dotter och frågade vad jag skulle göra imorgon (läs idag). Jag skrev att jag skulle sola och när hon frågar så så vet jag att det är sola hon vill. Vi bestämde för att gå till AF och lämna våra aktivitetsstödspapper och sen gå hem till mig för att sola.

Hon blev sugen på cider och gick in på systemet för att köpa några, det blev två till oss var. Det är läskande i värmen helt klart.

Där satt vi i shorts och bh och solade i tre timmar, underbart väder. Jag frågade om jag fick ta ett kort på henne. "Ja men ta inte på magen!" Hur det nu skulle gå till vet jag inte eftersom jag ville ha med henne och cidern. "Jag kan puta ut magen lite kanske". Hej alkohol och gravidmage!

Innan IOGT knackar på dörren så kan jag tala om att NEJ min dotter är inte gravid och vi tog bara två var, vi lovar!

Vi åt mat inne och sen kunde vi ha somnat. Man blir förbannat trött i solen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback