Sune...the smartass

Jag pratade nyss med "människan från förr" i 1.5 timme. Medan jag hade henne i telefonen och dividerade om tågbiljetter så gick jag ut för att sätta på vatten till min luftfuktare. Nyss gick jag ut i köket och såg att spisen var på. Shit vattnet! Jag tittade ner i kastrullen och där va det fan inget vatten, jag hade satt på kastrullen på plattan utan att ha tagit i vatten! En tom kastrull på en glödhet platta i 1.5 timme alltså, congrats Sune du är verkligen urkorkad!

Tur det var en kastrull från 60-talet, dom är mer tåliga än nya, den höll utan att bli svart i botten!

Och nu har vi kommit fram till att den tiden "människan från förr" skulle komma egentligen var slutsåld så därför kommer hon 3 timmar tidigare, hur underbart som helst! Mer tid till varandra och mindre till er alltså. Hur underbart är inte det?!

Ja det var väl allt för idag. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Martina

Jäkla tur att det inte blev värre.



2011-05-23 @ 11:44:32
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback