Underbart!

Jag drack inte så mycket igår och det är jag glad över idag! Innan jag gick och la mig igår så drack jag ett glas kattpiss, eller ja, Bamyl då, kan vara det som gör att jag mår skitbra just nu. Jag vaknade runt 7, rastade Doris, drack en halvliter mjölk och gick och la mig igen och nu har jag legat på rygg i sängen sen dess, utan huvudvärk och yrsel. Underbart ju!

Jag tog till och med på mig snarkmasken och det har hänt två gånger förut i berusat tillstånd men som sagt, jag var inte så berusad igår och sovit gott har jag gjort också, kunde dock varit lite längre men min blåsa är den som bestämmer i min kropp!

Idag är det crusin här istan, jag kan sitta på min balkong och glo när kortegen är, göttans att bo mitt i stan!

Blev just sugen på oboy, så typiskt när jag varken har mjölk eller oboy!

Ja det var väl allt för nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback