Vilken jävla rysare!

Shit! Har ni kollat på ESC ikväll? Det har jag! Innan man fick veta att Sverige och Eric Saade gick vidare så satt mitt hjärta i gommen! Jag kunde knappt andas, jag fick yrsel och mina ögon var större än Nanne Grönwalls och då är dom STORA!

Dom får inte göra så här med Sveriges befolkning, det är tortyr att läsa upp vårt bidrag sist av alla. Hade jag nu haft dåligt hjärta så hade jag nu legat som en dö sill i soffan. Nu har jag inte det, mitt hjärta är starkt trots allt det har vart med om i brustna tillfällen. Men Sverige är ta mig fan i final! På lördag blir det rysare igen, herregud jag får nog införskaffa mig valium eller nåt. Morfin kanske? Eller hälla i mig en hel flaska päronvodka?

Herregud jag vet inte när hjärtat hittar till sitt rätta ställe igen. Men jag återkommer!





Kommentarer
Postat av: Wiilow

tack älskade söta Sune.

De orden bygger upp mig ♥

2011-05-13 @ 14:33:41
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback