Inget nytt

Det är nog inte bara jag som känner att jag skriver mindre och mindre inlägg va? Ska jag kanske lägga ner bloggen helt och hållet?

Just idag är jag inte på topp. Magen gör sig påmind idag också och jag blir så utmattad efter anfallen. Inatt fick jag gå upp två gånger. Det tar mycket energi så jag är hemma från jobbet idag också. Det känns inget bra att vara det men vad gör man när man cyklar 3.7 km (att åka buss tar längre tid) liksom. Det finns inga toaletter på vägen dit, jag har tre att välja på på jobbet men vägen dit är alldeles för lång för att jag skulle chansa.

Innan jag fick min diagnos och tabletter när jag var 16 år så var det vardagsmat att jag kanske inte riktigt hann till toa alla gånger. Det kommer utan nån längre förvarning ska jag säga, det går inte att hejda, det är tunnare än vatten när det är som värst.

Men jag är rätt van nu och kanske har magen blivit för van vid tabletterna vad vet jag. Jag ger inte upp!

Det känns som att jobbarkompisarna pratar bakom ryggen på mig och tycker att jag är hemma för ofta eftersom det faktiskt finns dom som är hemma väldigt mycket men jag VILL jobba, däri ligger skillnaden. Jag har ju ingen anställning än och vill verkligen ha en, jag kan inte göra så mycket åt det tyvärr. Jag är i alla fall på jobbet mer än att jag är hemma, däri ligger också skillnaden.

Nåja, solen skiner idag, gör den det på er också?


Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

ibs?

fast min mage är tvärtom...

inga mediciner men kör så laktosfritt det går och har blivit bättre.

men jag hänger dock läpp nu pga tristess. börjar bli långtråkigt. iaf emellanåt. dock sååå njutbart utan psykopat-bihang :)

har det ju jättebra. egentligen. får slå mig själv på käften!

kram på dig från en mage till en annan!

2011-11-15 @ 12:54:06
URL: http://jeanettes.bloggo.nu
Postat av: Martina

Men hota inte med att lägga ner bloggen människa!! Alla har vi våra upp o ner dagar (veckor) vad gäller bloggen.

Du behöver inte vara vitsig och glad jämt :-) Vi gillar dig ju ändå såklart!

2011-11-15 @ 20:59:03
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback