Min lediga dag

Ja då var den här lediga fredagen slut, eller ja, jag ska banne mig inte gå och sova än inte, nej nej, jag ska vänta 10 minuter eller nåt, eller näää.

I alla fall så känns det så gött att faktiskt vara hemma en hel helg, slippa känna ångest, slippa baksmällan som gör att bajsklickarna luktar bakfyllebajs, ni vet precis vad jag menar va? I alla fall ni som dricker öl som jag. Jösses vad det kan lukta ibland, helt sjukt. Varför luktar inte bajset saft när jag druckit en del sånt? Fattar det inte.

Nåja, denna dagen har varit bra, jag och Ewa har varit och köpt farsdagspresent. Pappa får en mugg som det står "Världens bästa pappa" på, japp jag har massa fantasi ni vet..eller inte. Hade jag haft bättre ekonomi så hade jag gett honom så mycket annat. Han skulle få kalsonger, slipsar, skjortor, tröjor, böcker, en ny bil, en enkel biljett till månen och sånt där som alla pappor vill ha ni vet. Det hade jag köpt men det får helt enkelt räcka med en mugg för muggar har dom ju inte 511 stycken redan innan, nej då. Nåja, det är tanken som räknas.

Vad har ni köpt? Firar ni fars dag överhuvudtaget eller räcker det med  ett telefonsamtal?



Kommentarer
Postat av: Monika

Jag önskar att jag kunde fira fars dag, men de senaste fem åren har det inte gått eftersom pappa inte längre är med oss här. Den sista fars dag-presenten han fick var ett par tofflor, nåt han faktiskt önskade sig. Annars var pappa superlätt att köpa presenter till - en bok gick alltid hem!

2011-11-12 @ 10:16:31
URL: http://www.mogi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback