DAMN

Jag hade glömt att min gamla mobil blinkar jävlar i mig när jag har missade samtal eller fått sms. Den slutar inte att blinka förrän jag har läst smset eller drämt mobilen i golvet.

Jag drömde om att jag blev fotograferad, alla möjliga poseringar, någon stod där med en hårfön (i brist på fläkt) och mitt hår det...rörde sig inte alls. Blixtarna avlöste varandra. Det var då jag vaknade av att mobilen blinkade i fejset på mig, då var klockan 00.51. Jag läste det, nu minns jag knappt vad det stod sen somnade jag om.

Nästa gång jag vaknade låg jag på rygg och hade halsbrännan från helvetet. Det var efter köttfärssåsen jag åt i går kväll. Då var klockan 3. Nästa gång jag vaknade öppnade jag ögonen, kände att det inte var riktigt dags att gå upp, då började mobilhelvetet att ringa, shit, klockan var 6.15 och jag skulle gå upp. Så nu sitter jag här och vill bara sova vidare. Trots att jag har duschat och skvätt i ögonen.

Måtte denna dagen gå fort.

Onsdag idag, god morgon!



Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vilken dröm..:P och hur det egentligen funkar mellan sovande tillstånd och det verkliga ;)

Är det någon slags app att mobilen håller igång tills du läser sms ?=) Jobbigt mn ändå jäkligt smart :D

Och att vakna av väckarklockan på morgonen, det avskyr jag. fy farao....



2011-10-19 @ 20:59:44
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback