Joråsåatteeee

När jag sitter på en restaurang ringer det fan inga journalister till mig och stör. Inte Svenska spel heller. Jag är 42 år liksom! Linni Barresjö däremot är bara 16 och där sitter hon och äter i lugnan ro med flickvännen när tidningar ringer, menar, restaurang när man är 16? Själv stod jag vid korvmojen och pulade in en korv i papper vid den åldern! Men nej då nej då, här ska ungdomarna stoppa in en massa god mat för dyra pengar och mysa med flickvänner! Vad är det för fel på att cykla omkring och dra tuggummin ur käften och hoppas på att man inte trillar av cykeln med styret i magen som följd när den hjärtat hade bestämt att man skulle tycka om cyklade förbi?

Nåja, ni som undrar nu då. Linni Barresjö är TJEJ och japp hon har FLICKVÄN, kan ni sluta att spekulera i om hon är tjej eller kille nu eller? Hon är inte flata, hon är bisexuell...har jag läst. Så..nu har vi klarat ut det.

Finalist blev hon också, på MIN födelsedag, herregud, varför firade jag inte det? Var det då jag smulade sönder en kaka i näven samtidigt som jag hoppade upp ur soffan och skrek när det var klart att hon blev finalist? Ja det fick väl bli mitt firande då, kaka liksom, i smulor dessutom.

Ja det var väl allt för idag. Natti natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback