Måndag

Morrn morrn!

Jag var ju ledig i fredags ni vet, jag ville ha en något längre helg och vila upp mig på...var det sagt. Nog för att helgen blev lite längre alltid, särskilt när man festar två dagar i rad samt nästan är uppe i ett dygn och sover 4 timmar på det och sen går som en zoombie hela söndagen. Men det var en rätt bra söndag i alla fall, ingen ångest över nåt, ångrar inget och en jävla tur att jag minns allt, så kan vi säga! För hade jag inte kommit ihåg vad som hände DÅ hade ångesten kommit och jag hade förbannat mig själv, så kan vi också säga!

Nu är det till att ta tag i en ny vecka, nya möjligheter och..hoppas på att den går fort.

Sen har vi ju ställt om klockan, det innebär alltså att det är ljust nu när jag cyklar till jobbet, i alla fall i nån vecka till eller två. Ingen lampa på cykeln alltså.

Vad har ni gjort i helgen då? Tell me liksom!


Kommentarer
Postat av: Inna

Skrivit hemtenta i organisationsteori. Pratat mycket i telefon och sovit för lite.

2011-10-31 @ 11:30:11
URL: http://innas.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback