Men du är ju typ kändis

Ja herregud. Jag hade planerat min kväll med mat och "Idol". Nu smsade min Ewa istället (herregud vad svårt det är att prestera ett inlägg med ett öga, massa omskrivningar och annat) att jag skulle komma till henne och där skulle det bli lugnt. Yaaaay right, Det bev krogen och sen gick jag till den sedvanliga krogen och där träffade jag en stalker. Eller ja, en bloggläsare och tyckte att det var häftigt att träffa en kändis...dvs jag på en krog. Jag var skefull och...det var inte hon.


Jösses, dags att sova tror jag bestämt. Den här stalkerhistorien tar vi imorrn eller hur Åsa? ;)
Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Åsa

Absolut....när du inte ser dubbelt och skallebanken gått över. :D

2011-10-29 @ 10:04:26
Postat av: Sune...the girl

Svar till Åsa: Men jag har ingen huvudvärk! Bamyl is the shit! :D

2011-10-29 @ 10:09:04
Postat av: Sune...the girl

Svar till Åsa: Men alltså, var det dig jag träffade igår?? För hon jag träffade igår hette också Åsa haha.

2011-10-29 @ 10:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback