Statist

Nu mina damer och herrar (om det nu finns några killar som läser min blogg).

Skulle ni kunna tänka er att vara statister? Sitta och läsa en tidning i ett hörn? Stå vid en pelare och se så där alldeles...statistiska ut?

Det finns över 2000 jobb som statist ska ni veta.

I min meny finns det en banner som går till statist.se och klickar ni där så går det en 50-öring till mig och anmäler ni er också så får jag ännu mer, är inte det helt underbart eller? Ja precis, så klicka nu på bannern till vänster. Kanske är det just du som kommer vara med i nästa film, serie eller varför inte bli modell? Äta kattmat med kinesiska pinnar kanske? Vad vet jag, dom gör reklam med det mest konstigaste saker så why not?!

Lycka till och tack!





Kommentarer
Postat av: Britt

Oooo och få se snygga skådespelare hela dagarna...

2011-10-23 @ 20:27:16
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/
Postat av: Martina

Klickat såklart. Och jag röstar varje dag på Betsson med...hur länge håller den där tävlingen på egentligen?! Haha

2011-10-23 @ 20:33:57
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Anette2

Brukar titta på statisterna, undrar vad

de egentligen pratar om när de sitter vid

bordet bredvid. Vissa går bara ut genom en

hiss och har kanske väntat i flera timmar,

så visst ska de också få uppmärksamhet.

2011-10-24 @ 06:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback