Åh hej och hå

Jesus vad folk är vän med en när man  är ute. Det är lite som att var kändis. "Men Sune, du är en sån härlig person.......har jag hört.".



Två kort på flera personer som är kanon. Fred på första kortet är verkligen kanon och sen är det en annan Eva än den som är min bästa kompis sen ar det Annelie och Sarah, kanoners tjejer allihop.

Eva ser lite förskräckt ut men vi var faktiskt polare i högstadiet.

 

Sen träffade jag på Mattias som tog över min gamlia lägenhet och han var bara där och såg snygg ut eller hur det nu var.

 

Sen ställde Niklas, Camilla och Annette upp på bild. Niklas och Annette har två barn ihop med gud så länge sen dom gjorde dessa barn.

 

När jag gick hem så orkade jag inte går runt tågspåren så jag gick på dom, busigt så.

 

Haft en jättetrevlig kväll och jag är full men fan jag fick in ett inlägg ändå. Kanoners!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Martina

vad duktig du är! Men så full kan du ju inte varit för du lyckades ju både stava rätt o ladda upp bilder. Erkänn att du var för rädd att "snubbla" igen!

2011-09-25 @ 12:32:00
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Martina

Men Sune min vän vill du verkligen ha kommentaren om hur full du var under inlägget där jag försöker ragga röster åt dig haha

2011-09-25 @ 13:28:55
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback