Becka hit och Becka dit

Ni har säkert läst om en Becka som jag skrivit om ett antal gånger. Om våra MSN-konversationer som handlar om bajs osv. Nu har jag inte vart inne på just MSN på gud vet när, jag minns inte ens mitt lösenord så länge sen var det. Jag träffade henne även när jag nu var uppe i norrland hos Jenny, det var förövrigt första gången efter 3 års kontakt. Jag tog ju några kort men nehe, hon hade kunnat trycka upp en hel baguette i fisringen på mig om jag hade lagt upp dom korten någonstans.

Däremot fick jag ta ett kort från hennes album på Facebook och lägga ut, vad är skillnaden liksom? Jaja nu har jag tagit ett och fått tillåtelse, därför visar jag nu Becka, tjejen som man inte tror enbart skiter hemma, tjejen som kollar efter figurer när hon gjort nummer två, tjejen som är så underbar som person och som jag är SÅ glad över att ha fått kontakt med och nu också träffat. Det må ha vart en gång (3 olika dagar) som vi träffats men ta mig fan inte sista om jag får bestämma!

Sådär då Becka, du har absolut inget att skämmas över!

 

 


Kommentarer
Postat av: Det är jag som är Bajstjejen

Jo,skillanden är att jag gör ofta märkliga miner på kort...å de gjorde jag på dina! haha! Å ibland är det som om att det inte går att styra =/ visst är jag knäpp? jag bryr mej om det men jag bryr mej inte om att berätta om mina " figurer" eller " kroppsljud"...Handlar väl om ren djävla fåfänga I guess :S ?? Å där kan jag vara stenhård då de gäller mej själv! Hur som, så känner jag mej oerhört obekväm framför kameran.



Hur kul som helst att ses iaf! Och NEJ, det var inte sista gången! Love u Une <3

2011-09-13 @ 16:42:05
Postat av: Sune...the girl

Svar till Becka: Du gjorde inte alls miner på korten jag har haha. Jag fick ju förövrigt inte ta fler. Love U girl! <3

2011-09-13 @ 16:44:52
Postat av: Anonym

Helvete inte visste jag att du hade så snygga kompisar mamma!

2011-09-13 @ 19:01:54
Postat av: Sune...the girl

Svar till min dotter: Hahaha, hoppas inga utav mina vänner istan läser det där du. Jo Becka är riktigt snygg.

2011-09-13 @ 19:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback