Dagen efter

Oj vad jag är trött egentligen. Min hjärna vaknade 8.30 men den slumrade till lika fort igen. Jag tog en Bamyl inatt innan jag la mig och det är jag väldigt glad över annars hade jag varit bakis som fan idag, nu är jag mest seg.

Min mobil har fått väta i sig så displayen har flera ränder på sig, det är inte direkt snyggt ska jag tillägga. Jag ser inte alla ord och det irriterar mig. Har ju inte direkt råd att köpa mig en ny mobil heller. Det suger lite getarsle faktiskt.

Oj vad kul det var igår och oj vad jag dansade på krogen. Kul att det var så mycket folk ute också. Träffade massor med folk som jag kände...och inte kände men kände dom just då. Knepigt hur man beter sig när man är onykter. Herregud men som tur är så är dom flesta fulla och hoppas att ingen minns så mycket av mig.

Idag är det söndag, söndagar är tråkiga eller håller ni inte med mig? Sugen på pizza är jag också. Vad är det som gör att man är så sugen på skräpmat dagen efter? Nån teori?

Hoppas ni hade en förjävla rolig lördag i alla fall för det hade jag!






Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Det var riktigt kul å träffa dig =)

2011-09-26 @ 19:17:22
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback