En bra kväll

Jag satt här tidigare ikväll och funderade på vad jag skulle äta. Ute pissade det ner och jag var sugen på nåt gott men hade ingen större lust att cykla till ICA i det där vädret så jag satt här och blir surare och surare och bestämde mig för att ta ett glas vatten till slutaudition i "Idol" när min dotter smsade: "Får man bju sin gamle mor på pizza?". Telepati där eller vad? Jag ringde och beställde och hon hämtade och betalade. Bra deal eller hur? Hon kom upp 19.55 och vi glodde på "Idol". Jag hejade på Linni Barresjö medan hon hejade på några killar som i hennes ögon var skitsnygga. Sen satt vi även och höll andan när den blygaste killen i hela Sverige skulle sjunga och hoppades på att han inte skulle dra sig ur den här gången som han gjorde år 2008. Allt gick vägen. Alla som vi hejade på gick vidare.

När det var slut åkte hon till en kompis och jag tackade för den goda maten. En bra kväll eller hur?! Precis!

Tittar ni på "Idol" och vilka ville ni skulle gå vidare?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback