En ovanlig dag på jobbet

Idag blev den här dagen något över det vanliga. Jag borstade svep, jag stoppade i dom i tvättmaskinen, tog ur och sopade rummet, så långt var allt som vanligt. Det blev mycket dötid så vår nya job:are sa till mig att sätta mig på en stol med ryggen mot henne. Sagt och gjort, sen började hon på med något som hette avslappningsmassage, jag undrade vart sången var men vi fick sjunga själva, det var det som var ovanligt, nej då. Hon masserade lite lätt nacken, hårbotten, nacken..och försökte också att vrida av mig den men hon lyckades inte. Axlar, rygg, valkar och ryggslutet. Jävlar vad skönt det var! Det kändes mycket bättre trots att jag nästan somnade. Sen tog hon två tjejer till. Sicken tur att just hon kom till vårt jobb.

Detta är inte jag, jag håller däremot i kameran.

 

Jag var inne och vattnade blommor på ett kontor. Kvinnan som sitter där tänker verkligen långt i förväg.

 

 

Att ha plockat fram det här i tid, DET är smart!

 

 


Kommentarer
Postat av: Doris

Underbart med en massös på jobbet, hoppas att hon orkar fortsätta massera dig !

När jag hade hemskt ont i ryggen ett tag var det en sjuksköterska med mig på nattpass som kan Zonterapi, jag har alltid varit myclet skeptisk till sådant men jisses vad det gjorde nytta !

Sköt om dig,kram.

2011-09-25 @ 04:33:55
URL: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback