Jag har dejtat en kille den här veckan.

Jag har dejtat en glad kille några gånger den här veckan. Han är lite rund men väldigt go. Han ler varje gång han ser mig, jag tror inte han är så intresserad men tycker nog om mig för han följer efter mig vart jag än går, ja när jag tar honom i "snabeln" vill säga. Idag gick det upp för mig, att han nog är bög. Han är en jävel på att suga nämligen.
Men det gör ju inget för jag är ju inte intresserad av honom på det sättet ändå.

Jag sa till honom att jag ville ta kort men gud så blyg han blev då.

Där stod han och tryckte bakom hörnet liksom. Jag drog i snabeln och då minsann kom han fram.

 

Vi kommer nog att dejta imorgon också tror jag.

 

Det har varit ungefär samma sak på jobbet idag som alla andra dagar den här veckan. Borstat svep, borstat svep och..ja jag har borstat svep. Jag har torkat, jag har tömt massa papperskorgar och sett till att folk har nåt att torka snorren, muttan och sina fisringar med. Jag har kokat kaffe, tagit ur diskmaskinen och lite annat.

 

Nu är jag hemma och solen skiner ute. Imorse gjorde den inte det för då hade jag på mig min (Samhalls) illorange regnkappa som går till knäna och därifrån ner till tårna blev jag blöt, som det brukar bli alltså, ja när det regnar....alltså.

Torsdag idag och..ja det är ju bra.

 

 


Kommentarer
Postat av: ulle bulle

Men äää vad söt han va..vill ha vill ha..kan du ta med honom hem till mig..snälla :) tycker nog att du ska köpa dig regnkläder kära vän:)

2011-09-15 @ 13:40:26
Postat av: Sune...the girl

Svar till Ulle bulle: Visst är han :) Men han trivs nog bra i städrummet på jobbet ;) Ja jag får väl göra det..nångång s..

2011-09-15 @ 15:15:36
Postat av: Ingvar Gustavsson

Han ser verkligen blyg ut. :-) Kram!

2011-09-15 @ 16:17:21
Postat av: Ida

Hahahahah :) En underbar pojkvän den där...

2011-09-15 @ 17:48:49
Postat av: åsa

Exakt en sån fanns i en lägenhet som maken hyrde när han jobbade i London och den var då inte bög för den var kass på att suga!

När jag drog runt med den så gnolade jag alltid på "Henry the eight I am I am"...

Ha dé!/Kram

2011-09-15 @ 18:47:35
URL: http://tantraffas.blogg.se/
Postat av: isa

VAR köper man en Henry? Han är precis den man jag letat efter. Undergiven blick och tröttnar man på hans snabel är det bara att dra ur sladden. Fantastiskt!

2011-09-16 @ 01:40:43
URL: http://exia.blogg.se/
Postat av: Mizca

Jag tycker du är skön :)

2011-09-17 @ 16:10:04
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback