Julafton för Iza och Nogger

I lördags smsade Carro och frågade om jag ville ha en kattställning. Den har ju jag velat ha länge men inte fått köpa den för deras katt skulle ha den. Nu är lille Teodor i katthimlen <3 så mina katter fick ta över hans saker. Jag var hos dom för en stund sen.

Lille Oliver var trygg i sin gåstol långt ifrån mig, jag försökte att ta upp honom men då grät han såklart. Pappa Magnus har nackspärr, vad det nu har med saken att göra men ändå, ni kan ju tycka lite synd om honom om ni vill..eller låta bli.

 

Min dotter kom en stund senare, jag var lite orolig över att ställningen inte skulle gå in i hennes lilla bil men tur det är en halvkombi så vi fällde ner sätena i bak. Detta var ju inte allt då.

 

Det är den beige som jag fick, den andra har dom haft ett tag.

 

Leksaker i mängder. Nogger blev kär i en liten mus, lik matte men söt ändå?

 

Nogger rullade runt bland leksakerna. Detta är bara en del av dom. Det fanns med flera möss och bollar i oöppnade påsar.

 

Jag trodde helt klart att Nogger skulle vara den som gav sig på ställningen först men ack så fel jag hade. Iza var där direkt och klöste på pelarna. Hon hoppade till och med upp lite högre och klöste men precis när jag skulle fota så hoppade hon ner...såklart!

 

Magnus lagade hängmattan strax innan jag tog med mig den, tur det kanske för skulle Iza få för sig att lägga sig i den så skulle den inte ha hållit var så säkra!

 

Jag fick även med en kattbädd, kattoalett men Iza fräste så mycket på den att jag nu ska rengöra den ordentligt med klorin innan användning annars lär hon aldrig gå i den. Jag fick även med en transportbur, borste och två klosaxar.

 

Tack snälla Carro och Magnus för att det blev rena rama julafton för mina katter, dom kommer hedra Teodors minne genom att leka med allt! <3

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh hej å hå vad grejer de ska ha katterna nuförtiden... Tacka vet jag katterna jag har haft förr, de var så jäkla tacksamma för ett snöre de.

;-)

2011-09-06 @ 19:20:58
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Magistermutter - Med en liten grabb i magen

Hahaha, lik matte men söt ändå :P mus :P FAN VILKEN SNUSKHUMOR JAG HAR!



Men vad fin den var! Och passade till väggen gjorde den å! Perfekt!

2011-09-06 @ 19:25:53
URL: http://magistermutter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback