Lilla snigel akta dig

Idag tog jag och den andra job:aren ett höghus igen. Där träffade vi på en snigel i källartrappan.

Han började nog att kravla sig uppåt i fredags morse eller nåt för han hade då inte kommit långt en timme senare. En timme efter det kom en annan jobbarkompis och bestämde sig för att snigeln ville ligga på gräset, han tog den i nacken och la den där. Tänk om snigeln nu ville åt andra hållet då? Herregud då lär han inte komma fram förrän på lördag förmiddag och missa ett bröllop eller nåt.

 

Dagen har flutit på med diverse saker. Jag tog bussen i morse och tog den hem också då självklart. På vägen hem handlade jag lite kattsand och nu ska jag strax äta. Notera gärna!

Just det, jag gick ner till tvättstugan och skulle kolla när jag ska tvätta nästa gång.

 

 

Nej det är faktiskt inte jag som stoppat papper i hålet och trott att jag nu skulle få ha det ifred. Förövrigt så är bilderna skit som ni ser men min gamla mobil suger elefantbak på att ta bra kort. Jag fyller år på fredag, har ni några tusen över så får ni gärna skicka mig en mobil med minst 5 mp och blixt. Det får jättegärna vara touch också. Jag känner mig lite utanför då alla verkar ha det. Så nu vet ni vad jag önskar mig. Skitbra!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Lustigt! Jag fyller också år på fredag! :) Jag önskar mej detsamma!

2011-09-27 @ 18:05:55
Postat av: Sune...the girl

Svar till Åsa: Wooooow, samma dag minsann :D

2011-09-27 @ 18:08:49
Postat av: Åsa

Minsann! :)

Fast du är yngre än jag,det har jag listat ut.

2011-09-27 @ 18:56:23
Postat av: Sune...the girl

Svar till Åsa: Ja du har la läst mitt inlägg den 30 sep 2009 kanske? ;)

2011-09-27 @ 18:58:20
Postat av: Åsa

Nix, gjorde det nu, då är du mycket yngre än mej, jag fyller 50 (femtio!!) usch och fy på fredag. så du kan väl skicka din rosafärgade rollator till mej för du är alldeles för ung och rask för sådana hjälpmedel! :D

2011-09-27 @ 22:45:29
Postat av: Sune...the girl

Svar till Åsa: Fyller du 50? DET kan man inte tro när man ser dig..men vänta nu, jag HAR ju inte sett dig ;) Okej du kan få rollatorn i present av mig då, något avskavd lite här och var men det får du ta :)

2011-09-28 @ 06:42:48
Postat av: Åsa

Det ska du vara j-vligt glad för....att du inte behövt se mej alltså! XD Det är ingen upplyftande syn i nuläget.

Btw så har jag visst röstat, bara glömt en dag, sådetså! :)

2011-09-28 @ 11:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback