Linni Barresjö

Jag har länge haft en förkärlek för pojkflickor/butchar, det vet ju alla, så när Linni (Linnea) Barresjö uppenbarade sig i gårdagens avsnitt av Idol igår log jag bara. Inte just för henne, hon är bara 16 liksom, utan mer,wow en pojkflicka..som dessutom kunde sjunga.

Hade man inte vetat vad hon hette så hade man ju inte tagit henne som en tjej eller hur? Hon är androgyn och det syns ju lång väg, me like liksom! Androgyn för er som inte vet vad det är..är alltså en pojkflicka både till utseende, stil och beteende. Jag vet däremot inte om hon är flata eller ens bisexuell.

Hoppas hon går långt i IDOL, jag håller tummarna...såklart!

 

 


Kommentarer
Postat av: Magistermutter - Med en liten grabb i magen

Jag blev sjuuukt besviken av henne! trodde hon skulle vara asduktig men för mig.. Sög hon :(



Söt tjej annars!



sv: Naaw. :)

ALLT UTOM DET!!!

2011-09-07 @ 11:01:38
URL: http://magistermutter.blogg.se/
Postat av: isa

Satan, det gynnar sig att lusläsa ditt gamla arkiv när det är trist på jobbet, inte bara ur synvinkeln att bli road! Så pass mycket att jag igår tänkte direkt "hade den där Sune-bloggarn varit 20 år yngre/Linni 20 år äldre så...". Hähä!

2011-09-07 @ 16:59:24
URL: http://exia.blogg.se/
Postat av: Fred

Jag måste säga att Linni var otroligt bra :D

Hennes röst fick mig stum, hon hade en sån där otroligt speciell röst som var helt unik, jag satt som klistrad framför Tv:n när hon började sjunga! :)



Jag hoppas och vill att hon ska ta sig vidare och visa vart skåpet ska stå, för det är inte många som henne som kan sjunga, men Linni kunde det verkligen, har lyssnat på en hel del av hennes egna låtar och det låter GRYMT bra :D IDOL 2011 är Hennes IDOL ÅR :D Trotts att hon endast är 16 så tror jag extremt mycket på henne :D förstår att du också gör det ? :)

2011-09-10 @ 22:30:37
Postat av: Sune...the girl

Svar till Fred: Ja jag har också lyssnat på en del av hennes egna låtar och det låter skitbra! Hoppas att hon fortsätter så. Ett plus är ju att Alexander Bard gillar henne :). Vi får hålla tummarna för henne helt enkelt.

2011-09-10 @ 22:32:50
Postat av: Fred

Ja men absolut, inte ofta Bard säger något positivt om någon, men jag är glad att han kunde se att hon har en gåva, och inte sa massa dumma saker som han är ganska bra på, ja det får vi verkligen göra:) hoppas att hon går vidare för då drar jag lätt och kollar Live på Idol utan tvekan.

2011-09-10 @ 22:44:12
Postat av: Sune...the girl

Svar till Fred: Ja men sen är det nog mycket att hon faktiskt är androgyn som han gillade henne men gör hon bra i från sig fortsättningsvis så kan hon gå långt :)

2011-09-10 @ 22:46:31
Postat av: Fred

Ja det är nog så, för det var ju det som han gillade med henne :)

bara hålla alla tummar man kan nu :)



Har bokmärkt dig nu så kommer nog in någon mer dag och små pratar lite :) alltid Trevligt, ha det så nice tills vi hörs igen :)

2011-09-10 @ 22:52:53
Postat av: Sune...the girl

Svar till Fred: Okej, du är välkommen även om jag inte kommer att skriva så mycket mer om Linni..ja om hon nu inte går vidare lite längre förstås ;) Ha det gött!

2011-09-10 @ 22:57:21
Postat av: Anonym

Hon är bi enligt ett blogginlägg jag hittade på hennes gamla blogg :) Hon ser sjukt bra ut. Så snygg, charmig, söt och jag bara älskar hennes gulliga léende i slutet av den där videon. Åh, jag är nog lite småkär i flickan, hihi.

2011-09-11 @ 22:54:15
Postat av: Sune...the girl

Svar till anonym: Se där ja! Bi minsann, ja konstigt vore det annars tycker jag ;). Lite småkär? Är du kille eller tjej? Hehe.

2011-09-12 @ 07:06:26
Postat av: Tina

Jag är tjej :)

2011-09-12 @ 11:27:52
Postat av: Sune...the girl

Svar till Tina: Aha, du är bs också? :) Får man fråga hur gammal Tina är?

2011-09-12 @ 12:48:11
Postat av: Tina

Jaaadu, det var en bra fråga! Haha. Tänker inte så mycket på det egentligen, vad jag är och inte är. Jag bara är ;) Men har bara haft pojkvänner och har alltid varit så, men skulle jag bli kär i en tjej skulle väll det också vara mysigt! Tiden lär väll utvisa om jag kan falla för flickor också. Jag är 19, 20 i dec! :-)

2011-09-12 @ 13:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback