Näst sista dagen

Idag har det återigen varit helt underbart väder. Becka var här en sväng vid lunch för att jag skulle få en kattbädd som ska hängas på ett element, hur snällt är inte det liksom?! Precis, skitsnällt. Hon sa att det var kyliga vindar därför tog jag och Jenny med oss varsin huvtröja ut men dom kan vi säga att vi inte behövde.

Kolla vad härligt va? En brygga som vi satt och bara..satt på i en timme eller nåt. Helt ensamma, några motorbåtar på vattnet, dock inte på denna bild...

 

Så här såg platsen vi satt på..inga båtar på denna bild..heller.

 

Jenny satt och njöt i solen..båtar finns i bakgrunden...i alla fall.

 

Detta underbara ställe finns ca 100 meter från Jennys hus. Hög mysfaktor.

 

 

I en båtmast satt ugglan Helge

 

Igår var vi ju på Birsta city, cykelhjälm..är ju bra att ha.

 

På Intersport fanns även denna toppluva..japp.

 

Om en timme blir det potatisgratäng och kotlett..det ser jag att Jenny lagar. Jag..ja jag skriver ett blogginlägg.

 

Imorgon åker jag hem..det är ju inte kul. Hoppas ni har det helt underbart, det har jag!

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser ju hur gött som helst ut ju! :)

2011-09-04 @ 14:29:11
URL: http://storsomgud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback