Nu är det ju så här då då

När jag gick med i tävlingen om 50 000 kr så skrev jag att jag har väldigt underbara läsare faktiskt. Jag HAR ju det men röstar gör ni ju inte, igår tex så hade det inte gått upp någonting, varför då?

Tycker ni inte att det skulle vara väldigt trevligt om jag bloggar om roligare saker? Jag menar.. om jag skulle vinna 50 000 kr så skulle jag tex blogga om min nya mobil jag skulle köpa, jag skulle också ta bilder med den mobilen på min nya soffa och herreguuud vad bilder och inlägg jag skulle skriva om när jag har festen med mina vänner där jag står för mat och alkohol. Tänk er vilka roliga inlägg jag skulle skriva om jag hade pengar. Fattar ni hur fattig jag är nu eller? Jag kan inte ens köpa skithuspapper med mönster på utan måste fortsätta att köpa papper som river i fisringen.

Ja precis, därför vill jag nu att ni röstar på mig i tävlingen som kan få mig att vinna 50 000 kr. Man kan rösta varje dag förstår ni, bara det går 24 timmar emellan och GLÖM INTE att ni måste bekräfta er röst med att trycka på en länk som ni får per mail annars räknas inte rösten. Ska vi säga så? Så kanske jag igen kan säga vilka underbara läsare jag har i min blogg som gör att jag kan bli gladare, roligare och har en jävla massa nytt att blogga om? BRA!

Gå då in HÄR och rösta på mig NU!




Kommentarer
Postat av: Martina

Jag röstar då varje dag iallafall :-)

2011-09-29 @ 09:47:55
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback