Tävla med Betsson!

Detta är även ett sponsrat inlägg.


Frågan Betsson ställer mig är: "Vad skulle du göra om du vann 50 000 kronor?"



Jag funderade och funderade på det hela och visst är det rätt mycket pengar men har man levt som "fattig" i snart 3 år så känns inte resor och att ge bort pengar så prioriterande faktiskt så jag skulle nog istället skaffa mig lite prylar till hemmet. Skaffa ny soffa är en grej och även snygga till här och var genom lite mer modernare saker.

Jag har en underbar dotter, familj och många underbara vänner så jag skulle nog i alla fall satsa på att kanske fixa en fest för att visa min uppskattning där jag stod för mat och dricka. Sedan skulle jag shoppa kläder, kläder har jag inte kunnat köpa mig på flera år tack vare min usla ekonomi. Ja detta är vad jag skulle göra med 50 000 kr om jag vann. Vad skulle du göra?

Betsson har en tävling där DU också kan vara med och vinna, jag är inget ego så självklart vill jag även att mina bloggläsare och vänner ska ha chansen att vinna. Så tryck nu på länken och var med du också!

Lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback