<3<3<3 Grattis älskade dotter! <3<3<3

För exakt 24 år sen 21.49 ikväll kom min bebis ut. Min stora stolthet och en av mina bästa vänner. Så glad att det just blev hon som rubbade hela min värld med sin existens, så liten men ändå så stor. Jag har gjort många misstag i mitt liv men hon var verkligen inte ett av dom. Dom misstagen jag har gjort har inte hon gjort om, det jag gjorde fel har hon gjort rätt.

Hoppas du ska bli nöjd med dagen. Detta blir sista året som du firar som boende i samma stad som mig, nästa år får du allt ta tåget ner och fira din 25-årsdag. Mamma finns alltid här var i världen du än befinner dig.

STORT grattis på din 24-årsdag min älskade dotter!

Älskar dig mest i hela universum!


Kommentarer
Postat av: BajsMalin - Mamma till Kiddo ♥

Åh, jag ryser när jag läser så fint du skrivit om henne! Vad fin hon är!! GRATTIS EMELIE!

2012-04-21 @ 14:37:41
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback