Åh hej och hå

Jag är tydligen inte så svår att övertala. Nu ringde folket från igår/inatt och tjötade på mig att jag skulle komma dit, dom dricker idag också, eller åtminstone var det en som gjorde det, hon som ringde. Jag sa nej först men ja det var så länge sen som jag träffade nån av dom så jag sa ja sen.

Detta drack jag igår. Licor 43. Likör med grädde och blåbärssoppa, det är banne mig inte dumt alls!

Får se om jag dricker nåt, kanske fixar jag öl..nånstans men det blir inte än på ett par timmar. Jag börjar på att bli trött nu men jag har duschat och fixat till mig så känner jag mig själv rätt så..ja då kommer jag att dricka. Varför sitta hemma och uggla när man kan tjöta med goa folk?!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback