Dagen började med ett asgarv

Jag somnade ganska tidigt inatt, runt 1.30. Inte vaknat en endaste gång i natt och vaknade igen 9.40, underbart! Jag tittade på mobilen och såg att jag hade fått ett sms. Fan vad jag garvade.

"Ring,jag sitter hos ** dag dricker ner har roligt. Pussel :)". Det var skickat 2.53 och jag nämner inga namn men jag älskar när folk smsar när dom fått lite i sig och använder T9 som lever sitt egna lilla liv just då. Jag var likadan i helgen tro mig och jag kanske fick någon annan att garva också vad vet jag.

Så underbart att jag sovit så bra inatt och inte vaknade så tidigt.

Idag är det återigen pissväder ute, måsjävlarna skränar, det är nackdelen med att bo nära vatten, katterna har fått spelet och jag ska snart diska.

Hoppas att ni också har sovit bra inatt, fått er nåt inatt eller bara ler ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback