Dagen med dottern

Dottern kom en kvart innan utsatt tid, det vet jag inte när det hände sist. Hon var hungrig.

Hon fick en bukett rosor av mig först

 

 

Sen åt vi Chipslåda, jag tog inte kort på det för det ser inte rättvist ut, det ser ut som nåt hunden/katten fått upp men det är jättegott som en del av er vet sen förut, jag visste att dottern tyckte om det och SOM hon åt, jösses hon åt mer än mig. "Då kan du äta det ikväll också"..så sa hon men det var innan hon åt, åt och åt lite till, sen var det inte kvar, ja lite som en mus för en hel elefant, en aptitretare liksom.

 

Sen ojade hon sig att hon mådde illa, jassåååå?? Armarna knottrade sig så mätt var hon. Det här med kladdkaka och grädde..ja det liksom var inte lika lockande längre, hon tog väl tre tuggor sen mådde hon ännu mer illa.

 

Om några timmar ska hon till grannstaden på fest..och middag, hoppsan! Sen blir det utgång för dom och vi får väl hoppas att inget av detta kommer upp, att tillbringa kvällen/natten med trynet ner i en toastol är väl inte den ultimata födelsedagen kanske.

 

Jag är förövrigt lagom mätt, maten min är slut så nu får jag inte äta förrän på tisdag. Magrutor kanske? Om jag nu gör 300 situps..i minuten till tisdag, DÅ kanske!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback