Fest och Top Cats

Glad Påsk på er igen då.

Igår skulle jag bara dricka lite hemma, gå ner på Top Cats, gå hem och sova och vakna (jo det är sant).

Jag smsade "GLAD PÅSK" till en kompis som är bosatt i Stockholm men som är nere i min stad och hälsar på över påsk. Hon skrev att jag skulle komma på fest, ja...ha ska jag det, jajjemensan och min dotter hämtade mig, skjutsade mig dit. Det var förjävla kul att träffa lite folk. Nu låter det som att jag är inlåst i en källare, lever på vatten och mögligt bröd och släpps bara ut ibland. Så är det...eller näe.

Det var förbannat kul i alla fall.

Sabina, hon är också flata, är kusin till min dotter och läser min blogg, lite otippat. Jag fick ta kort på henne och Marina så ja, här då Sabina! Nu är du med (SOM hon tjötade om kortet kommer på min blogg).

Sabina är hon i blått, ja till höger för Marina hade ju en rosa tröja på sig...liksom.

 

Min dotter kom och hämtade mig runt 23 för jag skulle se Top Cats, det gjorde jag och FAN vad bra dom är! Jag såg bara några låtar sen tyckte en på festen att jag skulle komma tillbaka så jag lunkade tillbaka. Det var några kvar. Sen skulle jag sova kvar för det gjorde dom andra men när jag bäddade ner alla andra så tog jag taxi hem.

4.25 var jag hemma, det var skönt att vakna hemma, jag glömde inte Bamylen heller så jag mår prima ballerina idag.

 

Tack till alla inblandade för en rolig kväll, nej Top Cats läser inte min blogg men eftersom det var otippat att Sabina gör det så vem vet, kanske både kungen, Silvia, Björn Skifs och Ronald Reagan gör det.

 

Så Sabina, nu vill jag se att du även kommenterar detta inlägg!

 

 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Glad Påsk!

2012-04-07 @ 12:24:09
URL: http://kajsashrna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback