Fest!

Åh vad jag älskar oplanerad fest. Särskilt när den är med kort varsel. In i duschen, stänka lite duschcreme här och var, raka...också det lite här och var, snubbla över badkarskanten, på en katt på väg ut genom dörrn så man nästan flyger med trynet i väggen i hallen. Fixar håret, det hade kunnat kvitta för det blev inte bra ändå men ja, ni fattar, DEN oplanerade festen. Ska snart bege mig, ska bara andas lugnt ..eller mer hyperventilera i en brun papperspåse först.

Så ja, ni behöver inte titta in här om ni inte vill för det blir inte fler inlägg idag..tror jag, om jag inte tappat lusten och går hem vid 00.00 men näe skulle inte tro det, så kan vi säga!

Ha en göttans lördag alla! Hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback