Hallå ja!

Så här sent var det länge sen jag bloggade, det har nog inte hänt sen...ja sen sist tror jag.

Vad har jag gjort sen sist då? Jo jag har svullat potatisgratäng och moffat fläskfilé och sen var jag så mätt så hade jag nu haft en tjej som velat ligga framför mig i soffan och jag bakom så hade inte det gått för jag hade puttat ner henne på golvet...med magen! Stackars tjej liksom. Vem det är vet jag inte men det hade fan vart synd om henne ändå. Hon hade slagit trynet rakt i vardagsrumsbordet, hamnat på mattan och fått en pipspermie i käften. Eller ja, det är inte en spermie men det ser ut som en och det är inte min...som ni säkert förstår. Det är katternas.

Sen har jag pratat med Sabina i telefon, ja precis, hon ja. Ni känner henne snart hela högen. Vad vi pratade om denna gång? Vart ska jag börja? Oj oj, babbelmajor när vi sätter igång liksom. Det var allt från jobb, flator, bävrar, uttrar och mensvärk. Jag har inte mensvärk sa jag till Sabina, då la hon på och skulle in i duschen och smeka...magen just för att hon hade det. Jag har aldrig haft det ...det är här jag ska skriva "nananananananana" japp det var det jag gjorde.

Sen var det nåt med bröst också, var dom försvann och så..ja nåt sånt. Mina har inte försvunnit, dom har bara ändrat form. Det har nog hennes också gjort, gör inte allas det??

Hade det nu varit hon och jag som varit släkt och inte min dotter och hon så hade det inte vart nåt konstigt alls för den humorn vi har, den..ja den hade legat i släkten om vi hade vart släkt..alltså.

Hon bor inte i samma stad som mig, men det har vi gjort. Men nu bor hon ..ja någon annanstans. Vi ses säkert snart, det får vi hoppas för då har hon lovat att hon ska visa röven, eller också super jag ner henne så hon visar framsidan i stället, kort på det? Näe inte för er!

Är det någon reklam ni inte kommer på vad det är så kan ni fråga henne för den sista kvarten satt hon och rabblade upp både ÖoB och Findus fiskpinnarreklamen. Har jag sagt att hon är arbetslös och ligger och glor på tv hela dagarna? Inte hepp för det gör hon nog inte heller, inte HELA dagarna annars kan man tro det med hennes reklamminne. Men snart börjar hon jobba, hon ska stå på torget och sälja korv, 2 korvar i papper, kom och köp! Sen står hon där och blinkar, flirtar och gör pussmunnar så hon säljer slut på korven innan ...ja innan den är slut..eller nåt. Sån är hon, charmtroll..eller var det penntroll? Ni vet, buske med två fingrar i..eller hur det nu var.

Nåja, dags att koja ihop sig i sängen. Jag ska mysa med min kudde och Sabina ska mysa med sina katter Liten och stor..eller vad den andra nu hette.

Sov gott!





Kommentarer
Postat av: Men för fan

Liten och skorpan heter dom ju!!!! Åh vadå korvföeaäljare....jag har ju precis fått TVÅ jobb

2012-04-26 @ 01:43:24
Postat av: Anonym

Korvförsäljare.....

2012-04-26 @ 01:47:44
Postat av: Sune...the girl

Svar till Men va fan: Haha jag visste inte hur mycket jag fick skriva för bövelen!

2012-04-26 @ 01:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback