Hola!

Jag är vaken och mår bra trots att jag både glömde snarkmaskinen och att ta Bamyl innan jag la mig inatt/imorse.

Så kan det bli när man får en nattgäst, så kan vi säga! Hon åkte just. Nogger blev nog lite kär i henne, ja så kär att hon hela tiden ställde sig med röven nära fejset på henne. Nattgästen är van vid katter så det var lugnt, hon petade bara med en penna i hålet så var det problemet löst...eller näe.

Nåja, det var en grymt kul kväll, fest hemma hos Ewa..eller ja fest och fest, vi satt i varsin soffa och klaga på att vi inte blev fulla. Sen ringde nattgästen och frågade om jag ville komma dit men hon fick snällt ta sig till Ewa och det gjorde hon. Jag och nattgästen gick ut eftersom hon inte varit ute i stan på flera år, jag ville att hon skulle träffa folk...och det gjorde hon. Sen gick vi hem till mig och resten är historia.

Tråkigt väder ute dock, jag öppnade balkongdörren och..ja..sen stängde jag.

Hoppas ni också mår bra precis som jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback