Howdie!

Sicken slappardag det har blivit idag. Och sjukt sjuk dröm!

Jag har inte gjort många knop idag kan jag säga, jag har inte ens ätit. Jag har legat i sängen, försökt titta på film men den sög getröv så jag gav upp, somnade och hade en av de sjukaste drömmar jag någonsin haft.

En Facebook och bloggvän (outar inte henne) var hemma hos mig, jag var viktlös och flög omkring i lägenheten. Det var granar och påsksaker om vartannat överallt. Hon försökte få ner mig med en gran..nån som haft en grantopp i häcken någongång? Lite kinky kan man tycka men det hade jag. Ja vi umgicks medan jag flög omkring lite då och då. Hon hade nattlinne på sig mitt på dan, illrött läppstift och plutade sådär som bara tjejer kan. Jag vaknade, somnade om, vaknade och somnade om och kom till samma jävla dröm hele tin!

Jag är mer mosig i huvudet än innan nu och jag undrar vart allt kommer ifrån. Hur kan man ha såna konstiga drömmar som jag har ofta? Sune...the kokolainen alltså.

Kan det bli vardag och normalt igen nu kanske?


Kommentarer
Postat av: Fågelskrämman

Nu Sune, är det nog lika bra vi säger upp bekantskapen.

2012-04-10 @ 17:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback