Jag är inte nykter

Klockan är 9.17 och jag verkar fortfarande inte vara nykter. Jag hade druckit 2 öl och en halv cider när vodkan kom. Idag tycker jag inte att det var en så bra idé att den gjorde det, jag gör inte det för jag är fan inte nykter än. 5 snapsar senare var jag allt annat än nykter, jag var sketfull!

Jag har ont i båda handflatorna så jag måste ha trillat nånstans. Jag kom inte in på krogen och det var nog bra för jag lär ha trillat över både bord, folk och instrument, inte så skönt att få en flöjt uppkörd i röven..tror jag.

Jag stod och hade mig på ett ställe och en kvinnlig polis kom fram och frågade hur det var med mig. Idag önskade jag att dom hade kört hem mig men nej då, dom åkte och jag tog mig väl hem på egen hand antar jag. Kläderna hade jag tydligen tagit av mig i hela lägenheten och jag glömde att ta Bamyl så idag mår jag som jag förtjänar, som en potta med bajs.

Varför tackar jag så villigt ja till vodka? Ingen röst inom mig som vrålar nej utan bara..ja tack, gud så gott..idag..nej inte så gott.

Jag måste till stan för att köpa present till dottern. Jag ska nog gå för jag lär åka fast för fyllekörning på cykel.

Om någon vill ta över min bakfylla så är det bara att höra av sig, ni får den gratis utan ränta.

Nu ska jag fixa mig..vi ses väl när vi ses.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Bakfyllan får du behålla,men tack för att du har talat om för mig att säga nej tack till spriten ikväll.

2012-04-28 @ 10:45:10
Postat av: Malin

Redbull/vodka är verkligen gott! Svårt att säga nej till när det bjuds på det. Dagen efter är inte så kul, nej...

2012-04-28 @ 17:28:49
URL: http://dahlian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback