Judith och Judith

Jag kanske är efter, eller ja, jag ÄR lite efter men jag såg nyss ett klipp på Aftonbladet.se om Comhemdamerna Judith och Judith ni vet, ingen kan väl ha undgått att se dom. Jo en i klippet, han tittar nästan aldrig på reklamkanaler. Jag skulle kunna säga att han nog är bosatt på Mars för vem FAN kan ha undgått dom där damerna som funnits i reklamerna..vet inte hur länge men SKETLÄNGE!

I alla fall, tjejerna som spelar Judith och Judith är inte tvillingar, dom är inte ens syskon och heller inte ens släkt! Hur är DET möjligt då? Jag som till och med trodde att det var en person bara som dom typ sen klippt ihop. Jag och teknik ni vet.

Tjejerna heter Carina Perenkranz, född 1961, bor i Norrköping och Pernilla Parszyk, född 1968 bor i Norrtälje.

Nu har en av dom startat en blogg, en i klippet hade läst bloggen och sa att..ja den lär han inte följa för den var urtrist. Va bra, då har jag en mycket roligare blogg än hon alltså, göttans!

Dom har tydligen varit med i olika program dom där två och då ser man att dom inte är tvillingar, syskon eller heller inte släkt. Dom har JAG missat, det står på nätet också redan från januari förra året om dom. Det har jag OCKSÅ missat. Är det bara jag som missat detta så kan ni antingen skratta åt mig nu eller också kan ni bara hoppa över detta sk "nyhetsstuff".

Förövrigt är det fredagen den 13:e idag, jag måste till ICA och köpa kattsand men det slutar la med att strömmen går, jag kan inte betala, ingen kattsand och katterna kissar i min säng sen! Ingen bra dag alltså, kanske ska vänta tills imorrn.



Kommentarer
Postat av: BajsMalin - Mamma till Kiddo ♥

Nääää.. De måste vara tvillingar! Det där går inte jag på! Första april var för 12 dagar sedan Sune!

2012-04-13 @ 14:22:58
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback