Klockrent!

Nu vet jag varför jag festade förrförra helgen i två dagar, jag vet också varför jag festade förra lördagen. För att det var så jävla mycket roligare. Den här lördagskvällen suger lite getpung! Till och med chipshelvetet hånar mig. Solo´s liksom, ja det är jag det! I egen hög person dessutom.

 

Visst det är ju skönt att slippa att vara bakis imorgon men guuud så trist att ligga på rygg i soffan, titta på teven som suger både en och två getstjärtar. Facebook är avslaget och likaså Twitter. Nästa lördag kan jag inte gå ut för då ska dottern ha sitt kalas på söndagen och sitta där och känna att man bara vill dra täcket över huvudet går ju inte för sig.  Nåja, imorgon är en annan dag, FAN ta söndagshelvetet om den blir tråkigare än lördagen! Jag ska nog börja med nån hobby, knyppling kanske? Boule?

 

Hoppas ni har en roligare lördag än mig. Saknar dom två senaste helgerna! Roligt folk, roliga..aktiviteter..och så.

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Lördagen var riktigt soft här också.

2012-04-22 @ 11:19:09
URL: http://dahlian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback