Lägenhet till skötsamt par sökes i södra delen av Stockholm!

Jag fick ett sms från min dotter förut. Sen igår är hon och hennes pojkvän i Stockholm för att min dotter skulle på arbetsintervju. I smset stod det: "Jag har fått jobb :D :D!!!"

Jag ringde upp, hon svarade inte och hon ringde upp några sekunder efter. Detta är ett sommarjobb på 10 veckor. Nu till det viktigaste. Dom har ingen lägenhet däruppe. Jobbet är i Salems kommun så det är helt underbart om det ligger på södra sidan av Stockholm. Har du, en vän, släkting, en släktings grannes eller den grannens morbror, farmor eller nån annan jävel som helst en lägenhet som rymmer två stycken att hyra ut från vecka 22? Det är i juni alltså. Hon bor inte i Stockholm alls utan i samma stad som mig, runt 30 mil ifrån.

Hör er gärna för och vet ni någon, maila mig fort som sjutton. Vidarebefodra gärna detta på era egna bloggar, kanske finns det nån någonstans som har det och som sagt. Kommentera i ett inlägg, ta med er mailadress, det är bara jag som ser den. Då mailar jag tillbaka.

Kanoners! Tack som FAN rent ut sagt för hjälpen! Har ni även Twitter så skriv det gärna där också.

Tack igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback