Man är inte 20 längre!

Ja nu är jag hemma. Jag kom hem för en halvtimme sen. Jag började dricka kl 16 och är inte full än, sen fanns det dom som började redan kl 11 och ja, det var därför festen blev avslagen.

Jag har haft kul, jag har skrattat både en och 10 gånger, det folket är inte kloka på en fläck men jag tycker om dom som fan. Lite kort kanske?


Man kan inte annat säga än att Sabina bjuder på sig själv i alla fall, jag kände på den, röven är fast och rätt söt.

Lite flatlööööve vänner emellan, Sabina och Sussi

 

Sen måste man äta emellanåt också

 

Festen tog slut tidigt men jag är glad ändå, jag gjorde en god gärning, vad jag gjorde? Va fan jag var med på festen, är inte det gott nog eller?? Precis!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback