Min älskade vän långt bortifrån

Jag har en vän som jag träffade på för ca 4 år sen på ett forum som vi båda huserade. Hon kom att bli en vän utöver det vanliga. Vi bor ca 60 mil ifrån och i somras så träffades vi för första gången då jag ändå var upp i Norrland och träffade "Människan från förr" ni vet, mitt ex.

Becka är inte bara vrålsnygg utan har ett hjärta av guld och hon brinner verkligen för alla djur, inte bara att man säger att man är djurvän, hon ÄR det uti fingerspetsarna. Hon agerar, hon har räddat många djur från att fara illa. Jag älskar henne för den person hon är och hon har fått lyssna många många gånger på mitt sk "dravel" och jag har stöttat henne också såklart.

I förra veckan ville hon ha min adress och jag ba: "Ska du skicka påsar med hundbajs i?" Hon ba: "Nääääe". Nu vet jag vad det var hon skickade.

 

 

Nej, ingen snopp, detta var bara lite ironi på baksidan av kuvertet, dom på posten måste ha skrattat gott åt det hela.

 

Vi hade pratat om dessa dekaler! Det mindes hon så hon skickade mig en sån att sätta på dörren om det skulle börja brinna. Hur gullig är hon inte eller? Hon skickade mig några andra dekaler som jag också kanske ska sätta upp någonstans. Men detta är viktigare, att dom räddar mina älskade katter Iza och Nogger så dom inte bara får ut mig. Utan dom känner jag mig halv om faran skulle vara framme.

 

Tack goaste och älskade Becka, jag är så glad över att våra vägar korsades den där dagen då du ville ha råd och stöd på forumet. Nu hoppas jag att det går vägen med ALLT för dig! Älskar dig! <3<3<3

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: BajsMalin - Mamma

Duär då en fin vän du Sune!

2012-04-04 @ 13:41:32
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: BajsMalin - Mamma

Ahw, det är jag med!! <3

2012-04-04 @ 16:54:54
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: nöbollen

Jag är oxå superglad att vi möttes!! Nu skulle jag inte kunna tänka mej att vara utan en vän som DU <3 Du vet väl varför du har såna vänner runt dej? för att du är en sån som förtjänar det & du är helt fantastisk. Ja du är min UNE,helt enkelt =) <3

2012-04-04 @ 17:22:16
Postat av: Sune...the girl

Svar till nöbollen (Becka). Naaw, söt du är, tack! Det är inte svårt att vara snäll mot dom snälla :) <3

2012-04-04 @ 18:06:51
Postat av: anette2

Vilken kanontjej ! Jättebra med dekalen, kan man

köpa dom någonstans ?? Har en klisterdekal men

den är alldeles för liten.

2012-04-07 @ 10:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback