Neeeeeeeeeeeeeeeeeej

Jag vaknade till regn idag, det är helt okej så länge det försvinner senare tänkte jag. Gick in på Facebook och såg en del vänners statusar och jag gick till ett fönster.



DETTA är fan inte okej! Det är verkligen I N T E okej! Då blir det liksom inte kjol, kasslerstrumpor och högklackat för mig idag.

 

Jag kan även se barnen springa benen av sig när dom ska leta efter påskäggen som föräldrarna så elakt kommer lägga längst ner i snöhögarna i morgon, själva står dom och trycker sina trynen mot fönstren medan deras avkommor håller på att frysa ihjäl för ett sketet påskägg! Det ska ju vara fint, det ska vara torrt och det ska banne mig vara varmt! Tur man bara har några hundra meter till stället jag ska vara på ikväll, jag säger bara det.

 

Förövrigt så måste jag bara fråga. Jag har fått lite kontakt med en bloggläsare, hon tycker att jag är en besserwisser, säg ärligt, tycker ni det också? Var ärliga nu!

 

 



Kommentarer
Postat av: annika

Usch o fy..låt snön stanna där och du skulle bara våga skicka hit den!!



Skulle du vara en besserwisser? Nä, det tycker jag absolut inte. Vem säger så??

2012-04-06 @ 12:39:25
Postat av: BajsMalin - Mamma

Men fy fa-an! Molnen har spruckit upp här och solen tittar fram liiiite! Så vi har det bättre :P



sv: Jag: Älskling! Sune hälsar Glad påsk! Till dig också Kiddo! Och Wille!

Tobbe: Älska tillbaka!

Jag: va?

Tobbe: HHÄÄÄÄLSA TILLBAKA! Menade jag!

2012-04-06 @ 14:32:56
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: BajsMalin - Mamma

Och nej, du är verkligen INTE en besserwisser.. Tror att den personen som sa det inte är så uppkopplad i vad det betyder. Du är bäst Sune!

2012-04-06 @ 14:34:55
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: anette2

Nej, nej, nej, du är ingen besserwisser !

Du har en underbar humor och en självironi som

gör din blogg till den bästa av alla.

Personen ifråga är bara avundsjuk. Kram !

2012-04-07 @ 08:12:41
Postat av: anette2

Nej, nej, nej, du är ingen besserwisser !

Du har en underbar humor och en självironi som

gör din blogg till den bästa av alla.

Personen ifråga är bara avundsjuk. Kram !

2012-04-07 @ 08:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback