Oboy!

Så här såg det oftast ut i mina oboyglas när jag var liten, yngre, ungdom..äh va fan, dom ser ut så än idag!

När jag var liten var det sketgött och hälla i Oboy och gröpa ur det som var i botten med en sked i slutet. Sen började man om, mina föräldrar fattade aldrig varför det alltid var så lite mjölk kvar varje dag när dom kom hem om kvällarna från sina jobb. Det var inte bara oboy jag hade i glas. Jag gillade att experimentera med mat...och annat. Ibland kunde jag blanda havregryn, vatten och salt och koka det, det blev havregrynsgröt! Ja precis det var jag som kom på det plus att jag även uppfann post-itlapparna...eller hur det nu var.

Näe men jag blandade ofta massa udda saker, bjöd hunden på det och ville hon ut och skita så fick jag slänga ut det, det var bra eller dåligt betyg, oftast ville hon ut rätt fort..så kan vi säga!

Säg att det är fler som gör så här med oboyen så jag inte får det bekräftat att jag har en skruv lös...eller ett helt jävla tjog!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback